Andy Whitfield - Liam McIntyre

Liam McIntyre - Andy Whitfield

Kom på av en slump nyss att det var längesedan jag hörde något om Spartacus serien, så jag kollade upp när den nya säsongn ska komma ut, det verkar som att den ska komma i Januari fast i USA, så jag vet inte när den kommer till Sverige, snart hoppas jag iaf! Det kanske inte är alla som vet att Andy Whitfield avleds av cancer i Semtember 2011, därför ersätts han av Liam McIntyre .. Vad tycker jag om det? Självklart är det trist att han dog, men bättre att ersättas av någon än att ställa in hela serien. Dock är jag inte lika säker på att det blir lika bra som första säsongen, men man ska aldrig säga att det blir dåligt innan man kollar på serien. Så det återstår att se. Vad tycker ni om killen som ska ersätta Andy? Tror ni han gör ett bra jobb som den "Nya Spartacus"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0