Mysig dag!

Kom hem från Birsta City för en stund sedan, åkte dit med bästa Marielle. Det var längesen man träffade henne ensam faktiskt, har saknat tiden med henne! ;o Men ja, jag åkte dit för att köpa de sista presenterna och Marielle skulle köpa foundation. Hittade inte det jag skulle köpa så blev allt jätte rörigt så jag visste inte vad jag skulle köpa istället o så .. Gick runt o Birsta i nån timme men hittade inte det jag kände var perfekt. Till sist gick jag in i en affär och där hittade jag en present som jag kunde tänka mig att köpa, så jag gjorde det, köpte även en annan grej också :) Allt är TopSecret tills julafton ;) Efter jag var nöjd med presenterna så gick jag och Marielle till Café Charm och köpte lite fika o pratade med varandra. Nu är jag hemma igen och mamma och Kent är på nån julkonsert just nu ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0