Nationella Prov, Engelska A; Reading


Hej alla, förlåt för den sega uppdateringen.
Har ingen bra ursäkt, bara det att jag aldrig sitter vid datorn längre.
Just nu sitter jag i bibloteket i skolan och är nöjd efter nationella provet.
Det var engelska a inrikting på reading. Det kändes bra, men det är ju alltid svårt att säga hur resultatet blev, det enda jag vet jag kan missa poäng på var den första uppgiften. Den var bläääh, men annars kunde jag allt annat, så Godkänt blir det nog iallafall :) Imorgon är det nationella provet igen fast då är det skrivuppgiften.
Nu har jag rast till kl 1, ska ner och äta lunch vid 12 tiden med folks, sen har jag bara en timmes frisörlektion.
Ikväll ska jag inte göra något speciellt, blir väl 019 en stund, men tror jag ska upp till mitt rum då det är innebandy, för då brukar det vara osocialt på 019 xD Jaja, som sagt, förlåt för den sega uppdateringen (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0