Praktik Veckan


Om ni är vän med mig på facebook så vet ni om att jag har haft praktik i 2 veckor nu.
Första veckan var på en salong i Örebro, men trivdes inte alls så bra där.
En av de anställda var inte så trevlig, hade en konstig attityd hela tiden, så det förstörde hela praktiken.
Men den senaste veckan har jag varit i Sundsvall i en salong där endast en tjej jobbar.
Hon var suuuper trevlig, kunde prata öppet med henne oså, och hon känner även släktingarna på mammas sida och det gjorde att vi hade mer att prata om. Under veckan har det även kommit kunder som kände min morfar och de andra släktingarna, det var så coolt. En dag var jag till och med tvungen att fråga mamma om morfar var känd där i Stöde förut, och det var han pga hans jobb kan man säga. Sicken coolt säger man bara :D

Men ja, det var sista dagen idag och jag måste säga att denna vecka var den bästa av alla praktikveckor!

(`v´)
`V´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0