dålig uppdatering


jag vet att ni tycker om denna bild, puss på er ;) haha

bloggen är typ döende just nu, för har ingen lust att skriva eftersom jag ändå inte gör någonting på dagarna. jag har varit fullt upp med packningen inför flytten, men nu är jag klar med mitt rum iallafall. så har bara slappat dom senaste dagarna, har inte haft orken att göra någonting. men imorgon ska jag åka till min farmor och äta "middag" där, eller ja, lunch rättare sagt. för ska dit ca kl 1. efteråt tänkte jag dra till stan och köpa en datamus, för jag behöver det när jag spelar sims osv. för tillfället lånar jag min styvfars datamus. men ja, har inget annat att skriva, så ska inte skriva en massa värdelösa saker. puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0