Godmorgon Världen


Godmorgon världen, vilken underbaaar daag.
Vaknade strax efter sju idag eftersom jag behövde gå på toa, så fjantig som jag är så började jag sjunga i toaletten och insåg att det var lika bra att inte gå och lägga sig igen. Så jag gick och satt mig i fåtöljen och kollade på tv, jag tänkte att om jag somnade under tiden så skulle det inte vara hela världen. Men jag var visst inte så trött som jag trodde, för jag är fortfarande vaken efter två timmar. Jag sitter och kollar på andras bloggar nu och försöker få inspiration om vad jag kan skriva här i bloggen. Samtidigt kollar jag på Jims Värld på teven. Vad ska ni göra denna dag? ;*


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; kände bara att hon vinklar allt på det sättet solm om det vore synd om henne

2011-07-12 @ 10:37:33
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0