Jag ska till Norrlands Hawaii idag ;*


(bilden är från www.google.se)
Som jag sa i tidigare inlägg så vaknade jag klockan sju idag och redan då var det ganska soligt ute men jag tänkte att det säkert skulle bli sämre väder senare. Klockan tio så vaknade Petra för hon skulle gå ut med Mollie, och hon sa att det var ganska varmt ute så jag tänkte att vi kunde åka till Tranviken idag. För jag orkar inte sitta hemma idag, så jag väckte den lilla morgonsura pojkvännen min och frågade om han ville med, och det ville han så han klev upp ur sängen. Så nu sitter vi här och skriver upp vad vi ska ta med oss, vi ska ta bussen om två timmar härifrån. Bussarna går bara varannan timme. Klockan tolv bussen hinner vi inte med så vi får ta klockan två bussen men de blir nog bra de. Bloggar senare ikväll igen ;*


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

ja hon hängde ut mig i 3 inlägg igår så, det är klart man tröttnar. skitsamma :D glöm det

2011-07-12 @ 11:03:53
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ja känns som ganska omogen.. försöker göra sig osams med de flesta.. träligt nog

2011-07-12 @ 11:57:39
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0