dag 2 av 10 avklarat !

ja det innebär att dag 2 av 10 praktikdagar är avklarat. jag var däremot inte där igår på grund av en privat andledning, det kändes bäst att stanna hemma. inatt har jag sovit så himla dåligt så det är inte sant! herrefysatan, så fick verkligen tvinga mig upp imorse. tog en snabb dusch o fikade innan jag fixade mig. klädseln blev en "blommig" tröja, kavaj & jeans. sen gick jag till praktiken ca kl 8 och var där strax innan halv 9. jag fick träffa malin som jobbar där, och prata lite med henne. sen kom kunderna i rasande fart, och ja man får ju inte göra så mycket då man bara går första året, fick mest stå och kolla på och sopa bort hår. den smällen får man väl ta antar jag. slutade lite tidigt för hade sån huvudvärk. nu sitter jag här och nördar framför datorn, har precis tvättat bort sminket, och krypit i mysiga kläder, love it :* . ikväll blir det en tidig kväll, ska fixa lite kvällsfika sen , efter det blir det nog sängen för min del :) pusshej ;*

jag just nu (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0