dag 3 av 10 avklarat !

tredje dagen på praktiken är avklarat. det var lite bättre än igår. malin pratade ganska mycket med mig om allt möjligt, de va skoj. fick även se deras separata salong där dom gör peruker, det var rätt häftigt att se hur dom ser ut och hur många alternativ det finns. pratade även med mattias och vi kom fram till att han har varit tränare i landslaget, och han vet vem andré isaksson var och även dywik, så vi pratade om det. så det var kul att han hade träffat hörselskade innan. på lunch rasten drog jag till stan, köpte skor, byxor och lite sminkgrejjer. under eftermiddagen så kom det in en man som var liksom en hårdrockare på nåt sätt, han hade en massa tatueringar, såg ut som en badboy, han hade tajta jenas med nitar längs sidorna, svarta boots, jeans jacka och en svart mössa. han såg riktigt bra ut, tycker om såna badboys killar på nåt sätt. men han var däremot lite .. konstig. han pratade hela tiden om att han var singel och sökte tjejer på nätet, och till och med om sex O.o .. han påpekade att jag hade fint namn, fina stövlar, och otroligt vackra ben. han tycker att jag inte ska gnälla på att jag är för lång, för han tycker långa ben är otroligt snyggt. hahah man fick väl bara tacka han för det ;) . halv sex gick jag hem, var hemma vid sex och maten var serverad på bordet, fiskpinnar med mos :) nu är klockan snart halv nio, och snart ska man sova, man hinner knappt komma hem från praktiken innan man ska gå och lägga sig :o pusshejs :*


gårdagens outfit & dagens outfit


Kommentarer
Postat av: Pea

Haha, love killen xD Han har faktiskt rätt!! Du ska vara stolt över din långa ben!! Älskar dem också (aa) Byta med mig? :D

2011-03-03 @ 08:08:57
Postat av: sara

sv till pea: hahaha, tack (a)

ja vi kan gärna byta :D

2011-03-03 @ 19:15:04
URL: http://saraeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0