dag 4 av 10 avklarat

jaru, fjärde dagen färdig. idag så var det en till tjej på praktiken som alltid är där på torsdagar och fredagar, hon heter veronica och går på tredje året på john bauer. hon var jätte trevlig. vi gjorde inte så mycket idag, vi färgade håret på malin, det blev skit bra och hon var jätte nöjd :) . på lunchrasten drog jag till stan som vanligt, gjorde inget speciellt. efter de var det bara att vara på salongen till halv 6 , sen gick jag hem och maten stod på bordet idag också, spaghetti carbonara & skinka, as gott :) . nu sitter jag här i tjock tröja & mjukisbyxor. vet inte va jag ska göra ikväll, det är bara 2 - 3 timmar kvar tills man går och lägger sig :o men vi hörs. pusshejs :*


jag för 5 minuter sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0