dag 7 av 10 avklarat

hejhej, nu har snart halva veckan gått, och praktiken gick väl hyfsat idag. pysslade med dockan som vanligt. jag fick dessutom veta att ägaren av salongen hade träffat äckelgubben i stan igår och skällde ut honom, det var grymt bra gjort. han kom inte ens till hans bokning. nu jävlar kommer han lämna mig ifred förhoppningsvis! på lunch rasten satt jag ute hela tiden, för det var soligt och så varmt, fan vad skönt det var, våren är verkligen på väg! senare under dagen kom jag att det är fettisdag idag, så på vägen hem så köpte jag fyre semlor, två till mig och varsin till mamma och kent, bara för jag är snäll ibland :) nu ska jag bara ta de lungt. pusshejs :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0