dålig natt, förmodligen en dålig dag.

jadu, sov skit dålig inatt, sov max två timmar totalt förmodligen. och denna dag kommer förmodligen bli jobbig också, mannen som jag har berättat om tidigare kommer vara på salongen idag. är så jävla rädd så jag vet inte vart jag ska ta vägen. även om jag ber om att sluta tidigare idag, alltså innan hans bokning, så kommer jag ändå stöta på honom i salongen. han är ju jämt och ständigt där. jag är rädd för vad han kommer säga för jag inte har svarat på hans sms, jag är rädd ifall han gör något, jag är rädd för om han säger något till malin som inte sant. fysatan, allt jag vill är att vara med pojkvännen och syster min <3


Kommentarer
Postat av: Daisy Minnie Petite

Tråkigt :/ Slå han hehe :D

2011-03-07 @ 08:01:35
URL: http://missdaisypetite.blogg.se/
Postat av: Pea

Gumman, behöver också dig just nu.. Orkar knappt jobba i skolan.. Längtar hem till hjärtat.. Vet att jag har haft honom i bara en dag men han har verkligen fångat mitt hjärta.. Han är riktig gohund han..

Men du och jag ska klarar detta här tillsammans, dessutom äre bara fyra dagar kvar tills du kommer hem!! <3

2011-03-07 @ 09:30:40
Postat av: Ellen

men du vet gumman att om det är nått så kommer jag alltid att finnas där . du är aldrig ensam. <3<3<3

2011-03-07 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0