första veckan avklarat

då var den första veckan över. början var sådär, mitten bättre, och idag gich det neråt. orsak? jo skrev ju tidigare om en man som tyckte mina ben var vackra osv, från en början var han rolig, igår fick jag reda på att han hade visat hans mage och halva hans snorre för malin bara för att visa hans tatueringar. och han har till och med haft till det med yngre tjejer sa han själv och var otroligt stolt över det. då blev jag otroligt "upprörd" av han. han kom förbi igår en sväng, men gick ut lika snabbt som han kom in. men han kom idag också, och då sa han att jag var otroligt snygg, och frågade om jag gillade att klä mig fint osv. sen hade han tydligen fått mitt nummer på nåt jävla sätt. har ingen aning hur, så han smsade mig när han stack därifrån. och man kan ju säga att man är ganska rädd för honom nu .. han ska komma tillbaka på måndag, och säkert varje dag efter det, så jag har ingen aning hur jag ska göra, för jag vill inte vara i närheten av honom alls, inte ens se honom. men jag vet inte, jag vet ingenting :s mamma ska ringa skolan och berätta va som har hänt, och hon ska ringa eller komma förbi salongen och prata med malin om detta. för de här ska inte förstöra min praktik.. men ajja, annars var början av dagen ganska rolig, fick göra massa frisyrer på en docka :) pusshejs :*


Kommentarer
Postat av: bekka

öh vilken konstig man ;o undrar hur han kan få din mobil nummer!

2011-03-04 @ 20:53:31
URL: http://rebeckaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0