snart är allt över

åh gud va skönt, den sista långa dagen är ööööver! imorgon får jag sluta halv 4 om jag ska hinna med tåget tillbaka till örebro. så det blir en kort dag, men det tycker jag att jag förtjänar efter dessa två veckor. marielle kom till mig efter lunchen , det var otroligt kul att få träffa henne igen och prata med henne om allt möjligt. har verkligen saknat tjej snacket som jag har med henne, förhoppningsvis så träffas vi igen om två veckor då jag kommer hem igen :) . ikväll ska jag packa inför örebro, sen bara ta det lugnt resten av kvällen :) pusshejs :*


pictures of me (a)


Kommentarer
Postat av: marielle

vi skulle ju ses imrn?! ;o

svara i min fb ist

2011-03-10 @ 19:35:03
URL: http://marrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0