tummen ner

tummen ner för vad? mensvärk såklart! jag har såna otroliga mensvärkar så de är inte sant, om jag star upp i 5 minuter så krampar magen och det blir att jag förlorar all kraft i kroppen och det känns som att jag inte har några muskler eller ben som ens orkar bära mig liksom. och ja , jag var hemma från skolan idag, jag är 99 % säker på att jag har gjort mamma besviken nu eftersom jag har lovat att jag ska sköta skolan. men nejfan, jag klarade det inte idag, men jag har bara legat och vilat hela dagen idag, och ska göra det resten av kvällen så orkar jag nog skolan imorgon hoppas jag, jag har inte råd att missa så mycket mer. håll tummarna för att jag klarar detta :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0