den nionde maj - 2011


Bjussar på dessa balkongbilder som togs ganska nyss (:
Idag har jag haft skola, på första lektionen skulle vi färga Gulistans hår ännu ljusare. Vi färgade henne första gången förra veckan, då gjorde vi slingor i folie, men hon var inte helt nöjd, så idag gjorde vi slingor i hätta. Oh vad snyggt det blev, hon hade svart hår innan, nu har hon olika brun och blond nyanser i håret, super snyggt nu när sommaren är här :) Det var den lektionen det, idag har jag dessvärre haft mensvärk, fyfan säger jag bara. Försökte få tag på skolsystern hela dagen för att få värktabletter och jag ville påminna henne om att ha möte med gympaläraren vilket hon egentligen skulle ha haft för flera månader sen. Men ajja, men som sagt så fick jag inte tag på henne, fick till och med lov och gå och vänta på henne utanför hennes kontor på lektionstid. Men hon kom aldrig så jag gav upp :o Nu är jag iallafall hemma, Simon har precis stuckit till stan för han ska se på Fast Five med Philip och Anton :) Senare så kommer Ronja upp hit och vi ska se på Total Blackout på femman :D
Är det någon som brukar kolla på den? :*


Kommentarer
Postat av: bekka

jag brukar alltid se på total blackout :D

2011-05-11 @ 22:46:57
URL: http://rebeckaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0