Gårdagen var jättemysig :)

Rubriken säger allt :D Dagen började med att jag och Simon vaknade klockan 10 ungefär, då klev vi upp men det slutade med att vi gick och la oss igen, vi somnade vid klockan 1 och vaknade igen klockan 3. Början av dagen var jätte seg, hade jätte ont i magen och jag grät tillochmed vissa gånger eftersom jag hade så ont. Då tog jag två tranbärstabletter och då blev det genast bättre. Ronja och Philip ville gå på bio med oss, men vi bestämde oss att göra det på måndag istället, myspys blir det nog :) Jag och Ronja ska se på Water for the Elephants, och Philip och Simon , förmodligen Anton också ska se på den nya Fast and the Furious filmen. Vid fyra tiden åt jag och Simon middag, efter det så kom Philip & Ronja upp och vi fyra kollade på film tillsammans :) Vi kollade först på The Dudesons filmen, den var faktiskt ganska bra, haha :D Efter det kollade vi på Number One Cheerleader Camp, mycket snusk var det i den filmen, jag tror Simon och Philip gillade det, haha :D Sen stack dom andra hem och jag och Simon kollade på en till film, I Am Number Four, den var skit bra :D Efter det gick vi o la oss :) Riktig mysdag var det ;*


Jag och söta Ronja i höstas :) <3


Kommentarer
Postat av: ronja

jaaa vi hade det så mysigt :)

2011-05-09 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0