Justin Bieber, Never Say Never


Kollade på Justin Bieber's "biograf film" inatt. Filmen handlar alltså om hans liv.
Vi fick veta hur hans barndom var, hur han slog igenom, hur han ibland önskar att
han var en vanlig ungdom. Filmen är otrolig enligt mig, jag själv älskar hans röst, hans
sånger. Nu när jag har sett filmen har jag mycket större respekt för honom. Hans liv
är faktiskt inte så lätt som man tror, han blir attackerad av fans 24/7. Att han orkar
det utan att ge upp om hans dröm är beundrarsvärt. Filmen var också rolig vid flera tillfällen.
Jag hade ett stort leende genom hela filmen, och det han gör för sina fans är så gulligt :D
Jag älskar Justin Bieber! Vad tycker ni om honom? :*


Kommentarer
Postat av: bekka

laddade du ner filmen eller? :)

2011-05-15 @ 22:34:50
URL: http://rebeckaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0