Onsdag den 11 Maj


i miss thailand :'/ <3

Jadu, idag vaknade jag skit tidigt för jag visste att jag skulle ha ont i magen på morgonen, så jag ville ta en alvedon direkt då jag vaknade så värken skulle hinna försvinna innan det var dags för skola. Men jag tror nog jag vaknade lite allt för tidigt, var super rastlös sista timmen :o Idag hade jag matte, svenska, engelska och en frisörlektion. Svenska gick super idag, är nästan klar med den långa uppgiftspapprerna som jag fick för ett tag sen, var otroligt seg på att sätta igång med den, men nu jävlar är det bara några frågor kvar :D På frisörlektionen fick jag veta att jag hade VG+ på den kursen, det känns otroligt bra :D Efter skolan så kollade jag, Philip och Simon på Megamind och gottade oss lite, vi ska snart fortsätta att se på den, vi har inte kollat klart. Ronja kommer också och vi ska äta glass med jordgubbar :D Ska gå och rensa dom nu :*


Kommentarer
Postat av: sabina

ja saknar också thai!!



okej :) jaa jag tyckte filmen var jätte bra, sj?

2011-05-11 @ 21:21:30
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: ronja

tack för jordgubbarna och glassen, det var jättttegott, jag hade mysigt med er igårkväll, speciell när vi spelade kort, hiih:)

2011-05-12 @ 13:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0