rubriklös


denna bild togs idag (:
idag på kvällen så drog jag ner till ronja för hon skulle klippa sandra, så jag höll dom sällskap då killarna var på bio. vi var där i cirka två timmar, och sandras hår blev ursnyggt fastän hon säger det blev en hockeyfrilla. äh, hon bara klagar och klagar, det blev supert fint tycker jag iallafall :) vid åtta så kollade vi på total blackout hemma och mig, jag och ronja alltså :) innan det slutade så kom philip och simon hem, då gick vi ner till café 019 och "socialade" lite, men jag hade så ont i magen så jag gick upp. nu sitter jag här och slöar, ska nog göra en macka innan jag går och lägger mig. godnatt alla kommentarlösa läsare ;*


Kommentarer
Postat av: Den stolta döv tjejen

Sv; haha äsch jag tror inte på att du ryste ;) <3

2011-05-10 @ 05:44:54
URL: http://deafmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0