Seg bloggning

Nu är bloggen återigen seg uppdaterad. Men de blir så när man är i skolan och är med kompisarna på kvällarna. Ska bara skriva ett snabbt inlägg nu så bloggen inte är helt död. Idag var de skola, slutade klockan halv fem ungeför, och då spööööregnade de ute, så när man kom hem så var man genomblöt och irriterad för jag inte ville bli sjuk. Klädde av mig snabbt och satte på hårtorken och blåste den på min kropp eftersom hårtorken är varm, sen satte jag på mig myskläder. Direkt efter det gick jag ner på 019 och köpte varm oboy, så då var man inte kall längre :) På 019 så var jag social med Ronja, Simon och andra, mysigt som vanligt. Nu är jag uppe och är hur trött som helst, men måste kämpa att vara vaken pga har en liten läxa tills imorrn. Nämen nu ska jag puttra iväg och sätta igång med läxan. Pusshejs ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0