Skolan


Bild från igår.
Sitter i skolan just nu på samhällskunskapen. Det är bara jag och Felicia här som vanligt.
Vi har valt varsin parti, jag har valt Socialdemokraterna och hon valde Folkpartiet.
Vi har fått elva frågor som man ska svara om angående våra partier. Låter det intressant? Haha ;)
Därefter har jag svenska, engelska och matte, slutar tjugo över tre idag.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, pojkvännen har åkt hem till Karlskrona, han kommer dock tillbaka på söndag så jag överlever nog. Ska nog passa på städa mitt rum lite idag, och kanske va på 019 en stund bara för att kolla vilka folk som är där.
Vad ska ni göra denna onsdag? (:


Kommentarer
Postat av: PvN

Så fin bild på dej! :) Men var andra i klassen då?? :O

2011-11-16 @ 13:24:23
URL: http://pvn.blogg.se/
Postat av: PvN

Sv: Jag har funderat på att köpa sånt graffi naglar men vilka FÄRGER??!!! :O :D

2011-11-16 @ 13:26:39
URL: http://pvn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0