4 timmars hål ..


Gammal bild, och typ ingen tror att det är jag på bilden :(

Ja jag börja ju klockan 8 idag, åkte med Simon hit. (Ja han har körkort och en bil, är så stolt öven honom.) Väntade på min religionslärare som var lite sen, och sen när vi satte oss ner vid datorerna så sa hon att hon är redo för att ge mig betyg. Så jag ba .. eh är jag redan klar? Men det var jag tydligen och fick ett VG på datakunskapen. Så det känns väl bra, och även positivt att jag får sovmorgon nu på onsdagar :D . Men de negativa är att hon sa att jag inte behövde göra något under denna lektion PLUS att samhällskunskapen är inställd ... Så sur jag blev, min lärare hade tänkt smsa om betygen men hon hade tappat mitt nummer. Så hade kort möte med henne nyss. Så har alltså håltimme till klockan tolv idag eftersom jag har varken datakunskap eller samhällskunskap. Jag som plugga så hårt till provet idag :( Besviken tjej.. Men vad gör man? Har smsat syrran o frågat om hon orkar komma hit tidigare o va social med mig fast hon börjar tolv idag. Hoppaaaaaas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0