Rejäl shoppingrunda!


En hel pengar gick bort idag, men jag känner att de mesta var faktiskt till saker som är nödvändiga.
Tex linnen hade jag typ slut på, eller hål i alla, så köpte nya såklart. Kavejen ser super stor ut på bilden men den passar faktiskt perfekt till mig, så den använder jag nog till fester och då jag vill vara extra fin. Samma med smyckerna, inte jätte nödvändiga, men bra att ha. Köpte just denna halsband eftersom den kan man ha till alla typer av kläder och vid vilka tillfällen som helst, så bättre att ha 1 som man kan ha till allt än tusen olika till en och varje outfit. Det har jag inte råd med. Så jag är nöjd med mina inköp idag iallafall :*

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygga inköpta!! :)

2012-04-03 @ 19:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0