Sista kvällen i Sunsvall


Gammal bild, saknar faktiskt de ljusa hårfärgen. Comeback? :*

Jadu, nu är pratikten äntligen klar för denna gång, ikväll blir det att packa alla saker som ska med till Örebro, sen ska jag bara slappa framför teven. Jag förtjänar det tycker jag, två veckor fylld med jobb, det har varit så jobbigt vissa dagar. Har haft så ont i magen så jag nästan får ångest och då jag bara vill stanna hemma, men ändå har jag gjort det jag ska göra. Det var värt mödan, fick super bra beröm av just denna praktikplats, känns så skönt att hon ser mig på ett annat sätt än alla andra frisörsalonger. Hoppas verkligen jag får komma tillbaka dit då jag har praktik igen. Ja som sagt ska jag slappa ikväll, imorgon klockan tio på morgonen sitter jag på tåget till Örebro. Jag längtar :D Ha en trevlig helg alla läsare, puss puss :*

Kommentarer
Postat av: marielle

ja, färga tbx till ljusa färg, länge sen man såg dje ha de :)<3

2012-04-13 @ 21:01:54
URL: http://mariellenorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0