Sista praktikveckan

Lovet är nu över för min del, tråkigt. Det är så tomt här utan Petra och Mollie, saknar dom redan :(. Idag började den sista praktikveckan, är ute i Alnön denna vecka i Hår&Shop Salongen. Riktig trevlig tjej som jobbar där faktiskt, men som vanligt finns det inte mycket att göra. Får ta dit egna kunder men de är typ inga som bor i Sundsvalls området som jag känner. Jaja, får väl tänka positivt, bara 3 dagar kvar. På Lördag åker jag tillbaka till Örebro. Längtar som tusan efter min pojke, vi ska nämligen till O'learys eller nån annan pub och ta några drinkar och umgås för oss själva. Utan någon annan som ska komma och förstöra! Egen stund med Simon, det ser jag fram emot. Kanske blir dålig bloggning denna vecka pga kommer nog vara trött på kvällarna efter jobbet. Men vi får se. Kram :*

Kommentarer
Postat av: sophie

ta mig då ;) bor ju inte långt ifrån o ja bruka va där :P hihi

2012-04-10 @ 18:37:47
Postat av: sara

sophie; men du är väl ganska nyklippt? :)

2012-04-10 @ 19:07:23
URL: http://saraeriiksson.blogg.se/
Postat av: Pea

Awe, och vi saknar dig också! <3

2012-04-12 @ 21:38:40
URL: http://peas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0