Skola


Jadu, sitter i skolan nu. Hade nyss religion och jag var ensam men det gick bra iallafall.
Är så trött idag, somnade typ 11/12 igår, inte så sent men jag kände direkt att jag behövde mer sömn. Men jag for till skolan iallafall. Nu har jag rast till halv 11, då har jag Kultur och Stil Historia. As tråkigt men lika bra att gå dit så jag får mina uppgifter gjorda. Igår hände de inget speciellt, skola och sen for jag till stan med Petra. Tänkte köpa "regnskydd" till sadeln på min cykel men sen hittade jag en ny sadel för ungefär samma pris så köpte de istället eftersom min gamla var typ sönder. Skulle försöka sätta fast den själv men de gick inte så bra så snälla Philip hjälpte mig :D Så det kändes bra, en ny cykel känns de som ;) Haha, men på kvällen så duschade jag med riccinolja i håret, och gjorde även klart vissa läxor. Känns bra! Heja mig! Nu ska jag fortsätta surfa lite på datorn. Party ikväll! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0