Snabb dag!

Har ju varit på praktiken idag igen, blev en kort dag, fick sluta klockan 3 eftersom jag inte hade tagit en lunchrast. Snällt av Anniqa iallafall :) Jag klippte även mamma idag, de tog ganska lång tid pga vi gick genom de flera gånger med Anniqa och hon gav olika förslag på hur man kunde göra osv, önska jag hade henne som frisörlärare, hon är super duktig. Mamma blev även assnygg! Nu sitter jag här hemma framför teven, har precis ätit middag och jag funderar på att sätta igång med några läxor. Är även riktigt sur att en viss lärare från skolan aldrig svarar på mina mejl, har nämligen bett om hemuppgifter pga jag ligger efter. Men hon svarar inte ens, irriterande .. Jaja ha de bra :*


Mammas nya frisyr, har ingen före bild men jag klippte av mist 5 cm och klippte upp de.
Blev riktigt fint på henne, världens bästa mamma :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0