Trött tjej

Är hemma nu från skolan, min skoldag var från 8.30 till ca 12.30, vi hade inga kärnämnen idag utan programdag. Så alla frisörer och en från florist samlades ihop och skulle göra något med en docka. Man hade massor med saker som man kunde sätta fast i håret, det handlade om att vara kreativ och göra sånt som vi vanligtvis inte får göra. Så det var typ kul dock kom jag inte på så mycket att göra menmen. Efter skolan så drog jag och Ronja iväg till Ica, jag köpte frukost, börja känna att jag behöver det. Innan så mådde jag alltid illa om jag åt frukost, så jag kunde hålla mig till lunchen(ja jag vet att frukost är den viktigaste målet), men nu känner jag mer och mer yr på morgonen, och jag har ju typ problem med blodet, jag blir typ skitlätt yr osv. Så jag köpte lite fil och flingor :) Köpte även vindruvor som jag sitter och smaskar på nu ;) Haha, ikväll blire nog att ta de lugnt, 019 är stängt men Wasa får vara där så kanske blir där ändå, vi får se. Ha de bra idag hörrni :*


De som jag gjorde idag. Min var lite tråkig med skillnad från de andras, dom hade massvis med saker så de var kul att se. Ville dock ha mer hår att jobba med men alla dockor var korthåriga. Men jaja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0