Uv-Infektion :(

Misstänker uv infektion igen. Förr så fick jag de skit ofta så jag fick äta tranbärskapslar varje dag för de inte skulle komma tillbaka, så fort jag glömde en tablett så kom de tillbaka, så de var skit jobbigt. Men nu har jag inte haft de på ett jävla bra tag, och imorse kom den där jävla känslan igen. Simon började tidigare än mig idag, vaknade precis då han stack av att jag var kissnödig men orkade inte stiga upp ur sängen så sov till halv 9 som ja egentligen skulle göra, sen så gick jag på toa .. då jävlar sved de :/ Så jävla surt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har haft mycket problem med skolan, eller ja, problem och problem, det har varit vissa ämnen som jag har legat efter i och nu när jag är taggad för att göra mitt bästa och gå till skolan varje dag så kommer detta skit. Så jobbigt, men jaja vad gör man? Jag ska dra till stan sen och köpa tranbärskapslar så de kan gå över. Har redan ångest att jag är hemma från skolan idag menmen. Blir nog skola imorgon iallafall! Pusshejs :*


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fyfan... Hatar uv infektion oxå! Fick de förut så tog och drack tranbärsjuice på en gång så var känslan borta på en gång!

Om du ofta får det så borde du kanske tänka på vad det kan bero på? Kan iaf vara sexet(man som aldrig tvättar sej i underlivet ef sexet) lr så håller du i dig oftast när du måste gå på toa å kissa... Hoppas det blir bättre sen :/

2012-05-06 @ 11:20:58
URL: http://chl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0