Välkommen tillbaka Sara ..


Haha förlåt för den dåliga uppdateringen. Har haft fullt upp med skolan och praktik. Den senaste veckan har jag varit på praktik i en fritidsskola, och det var faktiskt jätte roligt. Barnen var så snälla och roliga varje dag (: . Nu har jag påsklov, riktigt skönt faktiskt. Vet dock inte vad jag ska göra denna vecka, vill åka ner till Simon och bara krama om honom men jag får vänta två veckor till. Kanske åker till Härnösand på torsdag om det är någon som vill ses. Annars får jag vara hemma och vila upp mig inför nästa praktikvecka. Jag ska iallafall till stan, Birsta City och DollarStore under några dagar, har lust att köpa jeans. Vi får se vad jag hittar. Ska försöka att uppdatera bättre under lovet. Kram på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0