1 vecka kvar till Örebro

 
Vart fan har sommarlovet tagit vägen? Känns inte som det har varit sommar ens, vädret i år har varit sämsta på länge. Har inte ens gjort nåt speciellt heller. Tänk att det här är kanske mitt sista sommarlov någonsin om jag nu inte ska plugga vidare.. Ajja det får blir som det blir. Nu är det som sagt bara en vecka kvar till Örebro, ser fram emot det men ändå inte. Finns både fördelar och nackdelar med Örebro. Men det stora positiva saken är att det är MITT SISTA ÅR! Fyfan så gött! Tiden kommer gå så fort och kommer ha så mycket att göra. Det är det stora saken jag ser fram emot :D Hörde även att min vän Yafet ska ta samma tåg som mig på lördagen så det blir ju kul med sällskap! Men ja, ni får ha de så bra. Pusshejs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0