Du är en falsk "vän"

Vi har aldrig varit vänner men jag trodde du var en schysst person eftersom det är många som tycker det. Men efter det du gjorde så ångrar jag allt jag har tänkt om dig, du är inte alls snäll eller en äkta vän. Du är så falsk så det bara skriker om det. Kan inte fatta att du gjorde såhär mot mig, ja det var bådas fel men du borde ha sagt nej. Är så jävla sårad, kommer aldrig kunna prata med dig igen! Btw, Simon jag kommer sakna dig enormt mycket. Du var min första kärlek <3


Kommentarer
Postat av: En som lider med dig.

Hon förtjänar inte enda dugg, hon kan gärna börja sälja på gatan.

2012-08-04 @ 02:04:25
Postat av: Anonym

Helt sjukt , hon är en äckel slampa .

2012-08-17 @ 15:39:53
Postat av: Du ej ensam om det

Hon är en äckel och det är längesen

2012-08-17 @ 15:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0