Örebro todaaaaay!


Nu är man nyduschad så ska låta håret självtorka. Ska sitta här en liten stund, tänkte äta frukost nu men jag åker inte förrän två timmar så jag ska försöka spara frukosten till sist så jag inte svälter ihjäl på tåget :) Åker kl 10 och är framme kl 4, de kommer bli en timme extra för jag åker via Borlänge. Drygt men det fanns inga bättre tågtider. Skit dåligt menmen. När jag kommer fram så kommer förhoppningsvis Simon att hämta mig, vill träffa honom själv en stund och se hur det känns mellan oss :) Sen i Wasa så ska jag försöka träffa min nya kontaktperson som heter Jenny, hoppas hon är okej. Sen ska jag försöka packa upp min väska så fort som möjligt så det är klart. Senare på kvällen ska jag ut och äta med Marielle som fyller 17 år idag, och hennes familj tror jag :) Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på, som ni redan vet så kommer bloggningen bli sämre i Örebro. Men har ju som sagt iPhone nu så ska försöka blogga genom den. Men ni får ha de bra idag! Pusshejs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0