Rastlös

Hejhej sitter i skolan nu, är egentligen ledig men Marielle ville att jag skulle följa med henne hit. Och jag är ju så snäll så jag gjorde det :) nu sitter hon på uppropet och jag ska snart dra till stan och köpa skolmaterial. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Tror att en del ska till Wasa så får väl se om de är nån intressant människa där ;) men annars har jag haft en händelserik helg, har mest cyklat runt, hälsat på folk, cyklat vilse i försök på att hitta logen, varit i Hjälmaren, skrattat som fan, och helt enkelt haft de sjukt bra. Imorgon startar skolan för mig och denna vecka är det ingenting som gäller i schemat utan vi ska göra andra saker. Bra med mjuk start :) men vi hörs, pusshejs :*


Kommentarer
Postat av: Pea

Mysigt.. Önskar att jag var med er men aja.. Men du, fortsätt å blogga!! :D

2012-08-20 @ 21:41:50
URL: http://peasdogs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0