Trött chey


Fysatan va trött jag är ..
Har träningsvärk i benen och ont i axlarna, usch fy! Jag tog precis en varm och skön dusch. Passade på att sätta i hårinpackning och lät de verka ett bra tag. Nu när mitt hår är på väg att torka så har jag satt i silikondroppar :) Skönt med såna produkter som tar hand om håret. Effilerade bort en hel del hår för nån dag sen eftersom de såg så risigt ut efter blekningen. Självklart är inte allt borta men ville inte ha för tunnt hår men såg direkt skillnad iallafall. Funderar även på att börja med riccinoljan igen för jag fick som sagt tjockare hår utav den. Men nu ska jag bara slappa och se några avsnitt av Friends, är på sista säsongen nu. Pusshejs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0