Birsta City


Sådärja, kom precis hem från Birsta. Det blev en sen kväll, jag och syrran stack vid ett tiden. När vi kom fram så började vi kolla runt i olika affärer, hittade egentligen inget speciellt förutom två tröjor. Visar bilder sen. Sen åt vi på McDonald's för vi var vrålhungriga, och så bestämde vi oss för att gå till Skopunkten för att kolla skor, sulorna på mina skor, asså under själva skon är hur trasig som helst så de kommer in vatten hela tiden. Så jag var verkligen i behov av nya skor, and guess what! Jag hittade! Äntligen säger jag bara, varma är dom tillochmed. Bild på dom kommer också senare. Nu ska jag bara slappna av och se på Biggest Loser oså. Vad har ni gjort idag? :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0