Havregrynsgröt


{bild från google.se}
Har alltid tyckt att havregrynsgröt verkar super äkligt, luktar äckligt också. Men jag behövde nån slags "middagslunch" innan middagen som är sent ikväll. Tänkte koka ägg, men de va visst slut. Så jag provade att äta havregrynsgröt. Det var inte alls så gott, som jag redan förstod innan. Men det var inte så äckligt så jag spydde, utan jag kan tänka mig äta de några enstaka gånger om de inte finns något annat. Vad tycker ni om havregrynsgröt? :thumbup: eller :thumbdown: ?


Kommentarer
Postat av: fia

hur gör man havregrynsgröt? :)

2012-02-24 @ 16:48:11
Postat av: Pea

Havregröt <3

2012-02-24 @ 19:01:27
URL: http://peas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0