Örebro = Dålig bloggning


Ja genast när man kommer till Örebro så blir det skit dålig bloggning. Jag sitter i skolan just nu och har svenska lektion. Slutar klockan två idag, skönt. Funderar på att dra till stan och kolla på skor, inte säkert att jag kommer köpa nåt men vi får se. Ska även hämta min cykel som står vid tågstationen, fråga inte varför, haha. Måndags så tränade jag zumba och igår blev det jympa, skönt med träning faktiskt. Nu blir det en paus tills lördag för då ska jag på dans, kul! Måste även säga att en annan orsak varför jag inte har bloggat är för att jag är ofta sur och irriterad på kvällarna, pga vissa har haft sån jävla dålig attityd mot mig trots jag inte har gjort något fel. Sånt är så jävla störande, är även sur på mig själv att jag låter det påverka mig. Ska ju helst skita i såna saker, men kan inte låta bli att bli irriterad tillbaka till de som har dålig attityd. Men skitsamma, träffar ju inte dom personerna varje dag så ska nog överleva. Men nu ska jag återgå till svenska arbetet. Vi hörs senare :*


Kommentarer
Postat av: Pea

När du är på dålig humör, så kom hit till mig!! Mollie är jävla bra på att få andra må bättre ;) <3

2012-02-29 @ 13:38:08
URL: http://peas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0