Sämst på att blogga

Seg på att blogga som vanligt. Har alltid något annat för mig så jag orkar inte sitta vid datorn vid kvällarna, lägger mig i sängen redan vid 8 - 9 tiden på veckorna. Helt sjukt, men skönt att kunna sova tidigt faktiskt. Jag sitter nu nera på 019 och är med på lan. Enda tjejen här, haha kul .. Nejmen hade inget annat för mig denna helg då jag ändå inte gillar att gå ut på krogen så kunde jag lika gärna vara med på lan. Men mitt lan består av filmer, musik, zoo tycoon och step mania. Nu ser jag på melodifestivalen live på datorn. Nu ska jag se vilka som går vidare :D Ciao ;*


Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-13 @ 18:38:21
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0