Sportlov


Bild från KBK Kryssningen

Jag är hemma i underbara Norrland nu, och det känns så jävla skönt att vara här.
Vara borta från Örebro i en hel vecka, det är obeskrivligt. Hatar allt som har med Örebro att göra, förutom vissa vänner och killen. Denna vecka har jag haft skola och teori i trafikskolan i fyra dagar sträck. Skönt att det är färdigt iallafall, måndagen efter lovet så blir det riskettan, efter det ska jag börja övningsköra. Jag hoppas på att jag kan gå på handledarkursen med mamma på lördag så det är gjort, men dock måste jag göra syntestet innan jag kan börja köra. Mitt mål är att bli klar tills sommaren, men misslyckas jag så är det inte hela världen. Jag ska försöka blogga mer under lovet då jag ändå bara sitter hemma och vilar :*


Kommentarer
Postat av: Pea

Jaa, go go blogga!! :D

2012-02-20 @ 13:19:32
URL: http://peas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0