2 veckors lista

Hej på er alla.
Jag är så dålig med bloggningen nu för tiden, vet helt enkelt inte vad man ska skriva när man ändå inte gör något speciellt. Men har bestämt mig att göra 2 veckors lista, hellre det än ingenting.
 
Listan ser ut såhär :
Dag 1 – Tio fakta om mig.
Dag 2 – Smink du använder.
Dag 3 – Någonting jag ångrar.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Dagens outfit.
Dag 6 – Finns i din handväska.
Dag 7 – Din värsta ovana.
Dag 8 – En bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
Dag 9 – Någonting jag oroar mig för
Dag 10 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 11 - En bild av ditt hår.
Dag 12 - En bild av dig själv idag.
Dag 13 - En bild av dig skrattandes.
Dag 14 - Något du inte kan lämna hemmet utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0