Criminal Minds

Ni som känner mig vet att jag alltid har hatar kriminal serier och filmer, det är absolut ingenting för mig. Men för ett tag sen när jag var sjuk en period så fanns det ofta ingenting på teven på kvällen då man inte kunde sova, av en slump så satte jag på Criminal Minds på femman. Pang så var jag fast, dock är det den enda serien jag tycker är bra, alla andra suger fortfarande. Så jag brukar se de på teven då och då, men den senaste veckan har jag haft de svårt att somna, så laddade hem första säsongen igår, nu är den klar :D Så nu kan jag se den på kvällarna och även växla mellan Förhäxad också :) Tycker ni om kriminal serier&filmer? :*

Kommentarer
Postat av: fanny ahlm - hörselskadad, förlamad mamma, FLYTTAR SNART ENSAM

precist exakt du har helt rätt! :)

2012-06-30 @ 12:13:24
URL: http://fotoahlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0