Nya skal!

Dessa kom idag, är riktigt nöjd (a)
Varför beställde jag detta när jag har HTC? Jag ska nämligen byta mobil snart, till en iPhone, helt otroligt för jag har alltid tyckt att iPhone suger för de går lätt sönder och de är dyr att laga osv. Därför har jag inte velat ha en, men nu går snart min mobil ut så jag får byta mobil gratis och jag valde en iPhone till slut. Hoppas det fungerar bra för mig, men då beställde jag dessa skal. De skyddar bättre än bara en skal där bak, de första kan användas till en plånbok, mycket användningsbart! De andra är skydd både fram och bak, fick även en displayskydd till. 207:- för båda, bra pris :*
 

Kommentarer
Postat av: fanny ahlm - hörselskadad, förlamad mamma, FLYTTAR SNART ENSAM

hahah jaa.. glömde ta med löshåret då jag skulle till frissan å färga håret.. så ja..

2012-06-29 @ 20:55:46
URL: http://fotoahlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0