Sista veckan i Örebro


Sista veckan i Örebro sen är det sommarlov och de ska spenderas i Sundsvall. Dock kommer jag tillbaka till höst när mitt sista läsår börjar. Helt sjukt att två år har redan gått, galet säger jag bara. Ja iallafall, imorgon ska jag till stadsparken med de som går på frisör och leka lekar och äta pastasallad osv, sägs att det blir dåligt väder imorgon men så länge de inte regnar så är jag nöjd. Sen på onsdag är vi lediga, vilket betyder kanske utgång imorgon men är så jävla osäker om jag ska gå eller inte, så vi får se. På onsdag ska jag iallafall tvätta och städa lägenheten, sista chansen typ. Torsdag är det VI-kampen i Hästhagen, alla linjer i Virginska möts i olika grenar osv, ska bara titta på men det blir nog mysigt iallafall. Sen på fredag är det syrrans student som gäller. Heja syrran! Nu ska jag slappa o se på tv eller nåt, haha pusshejs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0