Taggad till Gatufesten 2012

På måndag startar Gatufesten 2012, men det är helt officiellt på onsdag då artisterna kommer och invigningen osv. Jag ska nog dit varje dag fast inte 10 timmar per dag liksom, haha men kan va skönt att va ute vid Ågläntan o bara njuta av vädret(om det nu är fint väder ens). Men de mesta sker på onsdag, det är då alla kommer eftersom det är gratis hela dagen ;) Blir så roligt, ska kolla på Rix FM Festivalen, dock inga favorit artister men alltid kul och kolla vilka som kommer :) När allt är klart så drar vi hem till mig där det blir en mini fest, där några vill festa hela natten och morgonen(jag tror inte jag orkar, men vi får se, haha) och vissa ska sova över oså. Så det blir galet kul tror jag :) Vi var ju på systemet idag, detta tog vi med oss hem, dock köpte vi inte allt, en del är kvar men de skaffar vi nästa vecka :) Ska ni till Gatufesten i år? :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0