Västanviks folkhögskola 2013 ?

Västanviks folkhögskola!
Jag har funderat ett tag på vad man ska göra efter studenten, jag vet redan att det kommer vara svårt att få jobb. Har funderat på att läsa vidare men har inte hittat något som passar mig riktigt, har alltid velat gå på Västanvik men trodde det bara var för de som har missat betyg i grundskolan eller gymnasiet som fick gå där. Men nej, fick veta av syrran att det fanns vissa linjer där som man kan gå på som en "vanlig elev". Så jag kollade upp det, såg att det fanns Assistentutbildning som är under 1 år. Så jag blev riktigt sugen, det är nog lite för tidigt att fixa saker osv, men i höst ska jag komma igång med att ställa frågor ang flytt osv. Syrran vill även också gå där så vi kanske kan bo tillsammans, men som sagt är det ett tag kvar innan man kan ansöka osv. Men är riktigt sugen! :D Det ger ju även en större möjlighet till ett jobb! :)

Kommentarer
Postat av: Pea

Hoppas verkligen att detta blir av, blir mysigt om vi fick bo tillsammans med våra bebis Mollie :D

Svar: Ja hoppas jag med, ser fram emot det iaf :D

2012-06-28 @ 19:03:19
URL: http://peas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0