28 Oktober 2012

Hallå där, har inget speciellt att skriva. Sov otroligt dåligt inatt, somnade väl vid 7-8 och vaknade halv 11.
Men det är väl lika bra så jag kanske kan somna tidigare sen. Men är små pigg fortfarande. Menmen, imorgon ska jag vara hundvakt åt sötnosen Casper för Petra ska vara på praktik denna vecka som kommer. Så självklart ställer jag upp eftersom jag bor ju här och finns här hela tiden. Lite jobbigt blir det säkert för när han är pigg så är han busig som tusan och väldig valpig av sig och små bits hela tiden. Haha men man får väl acceptera att det är en valp. Idag har jag bara slappat som jag ska göra varje dag för man hinner aldrig göra det i Örebro. Visst blir man uttråkad till slut men när man kommer tillbaka till Örebro så uppskattar man verkligen att man har tagit sig tiden och vilat ut. Det betyder mer för kroppen än vad man tror. Men nu ska jag kika runt på andra sidor och kanske se på en film. Vi får se vad kvällen har att bjuda på. Puss på er alla, bjuder på en bild från imorse ;*
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0