Hundvakt hela veckan

Hejhej, som sagt så är jag hundvakt åt syrrans lilla vovve. Hon stack vid 8 imorse så jag vaknade då eftersom Casper också var vaken, men han somnade igen i soffan till typ 10 så efteråt så blev det en lite promenad. Herregud vad det snöar ute också, Casper verkade inte bry sig, men när han skulle kissa och bajsa så sprang han under en balkong där det inte fanns någon snö. Sötnosen! :D Just nu leker han lite med sina leksaker och jag sitter här och leker med och vaktar så han inte gör något. Bjuder på några bilder som jag har tagit under förmiddagen :*
 

Kommentarer
Postat av: Pea

Tack att du ställer upp :) <3

Svar: Lugnt ;) <3

2012-10-29 @ 21:32:46
URL: http://thedeafdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0