Skola

Sitter i skolan nu och har rast till 11:40. Har haft teckenspråk nyss och vi skulle jobba i grupper men jag var ensam på lektionen, vilket inte överraskade mig. Tycker att alla ska gå till lektionerna så de slipper drabba mig.. Fick iallafall beröm av Stina och hon såg att jag hade mer motivation nu än förut. Det är jag glad att hon ser! Sitter och äter mini lunch nu i cafén, sen blir det matte, svenska och engelska :) jag tror jag ska till stan efteråt och leta efter nån bra jacka som jag kan ha på träningar utomhus typ. Ikväll ska jag vara med på dans 21:00 till 22:00. Det blir kul!! :D


Btw fick problem med nätet, denna inlägg skulle egentligen upp ca kl 11.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0